Gradiva:
- SOCIOLOGIJA (Mateja HLUPIČ)
- ZGODOVINA (1)
- ZGODOVINA (3)
- FIZIKA (1)
- FIZIKA (2) (Ponovitev)
- GEOGRAFIJA (1 , 2 , 3)
- PSIHOLOGIJA 3. letnik (srečanje 1., 2., 3., 4., 5.)
- PSIHOLOGIJA 4. letnik (srečanje 1., 2., 3., 4., 5.)
- GEOGRAFIJA - splošni predmet
- PEDAGOGIKA
- PSIHOLOGIJA
- OTROŠKA IN MLADINSKA KNJIŽEVNOST (Darinka ROJKO)
- HIGIENA Z GOSPODINJSTVOM (1)
- HIGIENA Z GOSPODINJSTVOM (2)
- LIKOVNO IZRAŽANJE - novo !
- KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE
- KURIKULUM ODDELKA V VRTCU - novo !
- PLES Z METODIKO
- LIKOVNA KULTURA Z METODIKO
- METODIKA LIKOVNE VZGOJE
- GLASBA Z METODIKO (Jasna Drobne)
- GLASBA Z METODIKO (Oliver Buček) - http://www.eucenje.org
- INSTRUMENT
- DIDAKTIČNA NAČELA
- SAMOSTOJNOST OTROK
- SOCIALNO UČENJE
- UČNE METODE
- EKOLOGIJA 1
- EKOLOGIJA 2
- EKOLOGIJA 3
- BIOLOGIJA ČLOVEKA 1
- BIOLOGIJA ČLOVEKA 2
- BIOLOGIJA ČLOVEKA 3
- PSIHOLOGIJA - splošni predmet
- IGRA OTROK - skripta
- M8 MATEMATIKA ZA OTROKE
- PEDAGOGIKA IN PEDAGOŠKI PRISTOPI V PREDŠOLSKEM OBDOBJU - Mateja Hlupič
- M11 - Družboslovje za otroke
- Naravoslovje v vrtcu
- Jezikovno izražanje otrok - PV SSI 4. letnik
- RAZVOJ IN UČENJE PREDŠOLSKEGA OTROKA:1. srečanje, 2. in 3. srečanje, 4. in 5. srečanje, 6. srečanje.
- Osebnostna rast človeka 2012 - S.Š.
Dodatna gradiva:
- RAZNOLIKOST ŽIVIH BITIJ 1
- RAZNOLIKOST ŽIVIH BITIJ 2
- RAZNOLIKOST ŽIVIH BITIJ 3
- UVOD CELICA ŽIVLJENJSKI PROCESI
- VRSTE DREVES
- ZAJEDALCI PRI ČLOVEKU (2)
- VPRAŠANJA ZA IZPIT (1)
- SLOVENŠČINA 1 - Vprašanja za ponavljanje 1. letnik
- METODIKA LIKOVNE VZGOJE - Vprašanja za izpit
- PRAKTIČNI NASTOP Z ZAGOVOROM - Vprašanja
- Priprava na izpit iz psihologije, 4. letnik, prof. Nina BABIČ
- VPRAŠANJA ZA PREDMET LKM
- VPRAŠANJA ZA PREDMET PEDAGOGIKA 3. letnik
- VPRAŠANJA ZA PREDMET PEDAGOGIKA 4. letnik
- ISKRENOST
- VPRAŠANJA ZA PREDMET ZGODOVINA 1. letnik
- VPRAŠANJA ZA PREDMET ZGODOVINA 2. letnik
- VPRAŠANJA ZA PREDMET ZGODOVINA 3. letnik
- VPRAŠANJA POM
- VPRAŠANJA - LIKOVNO IZRAŽANJE
NASLOVI SEMINARSKIH NALOG pri PSIHOLOGIJI (3. letnik):
Pri predstavitvi seminarske naloge lahko izbirate med sledečimi naslovi seminarskih nalog:
- Čustvena zrelost in posledice čustvene prikrajšanosti
- Zaznavanje barv, zvoka, prostora in časa
- Domišljija in ustvarjalnost (z dodatkom pri predšolskem otroku)
- Vrste spomina, ohranjanje in učni prenos
- Metode in dejavniki uspešnega učenja v povezavi z zunanjo in notranjo motivacijo
- Jaz, samopodoba in samospoštovanje: opredelitev pojmov in razlikovanja med le-temi.
- Tipologije osebnosti
- Inteligentnost (s poudarkom pri otrocih)
- Inteligentnost: Vplivi okolja in dednosti ter povezava z ustvarjalnostjo in osebnostnimi lastnostmi
- Kritična obdobja v razvoju osebnosti
- Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja osebnosti
- Psihološka pomoč in psihoterapija
- Psihodinamična teorija osebnosti
- Dispozicijske teorije osebnosti
- Vedenjske teorije osebnosti
- Humanistične teorije osebnosti
- Kognitivne teorije osebnosti
- Odvisnosti
OCENJUJE SE:
- Teoretična podlaga podane snovi (1/3 ocene)
- Razumevanje podane snovi (1/3 ocene)
- Izvirnost/domiselnost predstavitve (1/3 ocene)
Seminarska naloga prispeva 20% h končni oceni. Napisati je potrebno cca 10 strani in predstaviti drugim v cca 10 minutah. Seminarsko nalogo lahko napišete tudi v skupini. V slednjem primeru je predstavitev temu primerno daljša, kot tudi strani napisane seminarske.
NASLOVI SEMINARSKIH NALOG pri PSIHOLOGIJI (4. letnik):
Pri predstavitvi seminarske naloge (na predavanjih) lahko izbirate med sledečimi naslovi seminarskih nalog:
- Potek spoznavnega razvoja po J. Piagetu (pri predšolskem otroku)
- Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja (pri predšolskem otroku)
- Agresivnost pri predšolskem otroku
- Razvoj prosocialnega vedenja pri predšolskem otroku
- Razvoj moralnega presojanja pri predšolskem otroku
- Igra pri predšolskem otroku
- Risba pri predšolskem otroku
- Čustvovanje predšolskega otroka (strah)
- Odnosi z vrstniki (pri predšolskem otroku)
OCENJUJE SE:
- Teoretična podlaga podane snovi (1/2 ocene)
- Razumevanje podane snovi (1/2 ocene)
Seminarska naloga prispeva 20% h končni oceni. Napisati je potrebno max. 10 strani in predstaviti drugim v max. 10 minutah.
Naslov seminarske naloge si lahko izberete tudi sami. Predhodno je potrebno obvestiti predavateljico. Naslov pa se mora nanašati na razvojno obdobje predšolskega otroka!