KOMU JE NAMENJENA INFORMATIVNO - SVETOVALNA DEJAVNOST?
- Zaposlenim, ki želijo informacije o možnostih formalno izobrazbo, ali se želijo izobraževati v neformalnih programih za potrebe dela,
- Brezposelnim, ki iščejo znanja za povečanje konkurenčnosti na trgu dela; ali prekvalifikacijo,
- Mlajšim odraslim, ki si šele oblikujejo poklicni cilj,
- Starejšim odraslim, ki se želijo izobraževati v programih neformalnega in tudi formalnega izobraževanja (študijski krožki, Univerza za tretje življenjsko obdobje, računalniško opismenjevanje odraslih,
- Zaključenim skupinam za skupinsko svetovanje.
TEMELJNA NAČELA DELOVANJA
- Dostopnost - za vse ciljne skupine odraslih, ob upoštevanju enakih možnosti in enake dostopnosti vsem,
- Brezplačnost – za spodbujanje odraslih za vključevanje odraslih v izobraževane in učenje zagotavljamo tudi informiranje in svetovanje kot brezplačno dejavnost,
- Prostovoljnost – izhodišče dela v informativno – svetovalnem procesu je prostovoljna odločitev odraslega, da izrabi takšno obliko pomoči,
- Usmerjenost k stranki - po tem načelu uveljavljamo » odprti » model svetovanja in spodbujamo svetovance k dejavni vlogi v svetovanem procesu,
- Nepristranskost – vloga svetovalca je objektivna, njegova presoja strokovna in izhaja iz posameznikovega položaja in upoštevanja vseh okoliščin,
- Zaupnost – svetovancem zagotavljamo tajnost podatkov
PRED VKLJUČITVIJO V IZOBRAŽEVANJE
- Ugotavljanje posameznikovih potreb po izobraževanju in učenju,
- Ugotavljanje njegovih značilnosti, ki pomembno vplivajo na izobraževanje in učenje,
- Spoznavanje značilnosti njegove dotedanje izobraževalne poti,
- Spoznavanje in analiziranje možnosti in zmožnosti posameznika za izobraževanje in učenje,
- Seznanjanje posameznika z izobraževalnimi možnostmi (predstavitev programskih možnosti, izvajalcev, poteka izobraževanja, pogojev za vpis)
- Predstavitev rezultatov izobraževanja, koristi za posameznika
Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta za posameznika ali skupino.
MED IZOBRAŽEVANJEM
- seznanjanje s tehnikami in strategijami učenja,
- seznanjanje s stili učenja,
- seznanjanje z možnostmi odpravljanja učnih težav in ovir za izobraževanje,
- pomoč pri načrtovanju in organiziranju izobraževanja in učenja,
- seznanjanje z načini spremljanja in vrednotenja učnih dosežkov.
Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta in tudi pri sprotnem vrednotenju izobraževanja.
OB ZAKLJUČKU IZOBRAŽEVANJA
- Ovrednotenje doseženega v procesu izobraževanja in učenja
- Vpliv pridobljenega znanja na delovno življenje
- Vpliv pridobljenega znanja na osebno življenje (družina, sorodniki, prijatelji…)
- Pogovor o nadaljnjem izobraževanju in učenju – motiviranje in spodbuda za vseživljenjsko učenje