Na vsebino
Slider_tecajtujegajezika.png
Slider_racunalnistvo.png
Slider_programi.png
previous arrow
next arrow
Za zaposlene

Za zaposlene

Svetovanje in učenje

Svetovanje in učenje

Za brezposelne

Za brezposelne

Za upokojence

Za upokojence

Slovenščina za tujce

Slovenščina za tujce

Špajza modrosti

Špajza modrosti

Za delodajalce

Za delodajalce

Zanimam se za

Zanimam se za

KOMU JE NAMENJENA INFORMATIVNO - SVETOVALNA DEJAVNOST?

  • Zaposlenim, ki želijo informacije o možnostih formalno izobrazbo, ali se želijo izobraževati v neformalnih programih za potrebe dela,
  • Brezposelnim, ki iščejo znanja za povečanje konkurenčnosti na trgu dela; ali prekvalifikacijo,
  • Mlajšim odraslim, ki si šele oblikujejo poklicni cilj,
  • Starejšim odraslim, ki se želijo izobraževati v programih neformalnega in  tudi formalnega izobraževanja (študijski krožki, Univerza za tretje življenjsko obdobje, računalniško opismenjevanje odraslih,
  • Zaključenim skupinam za skupinsko svetovanje.

 

TEMELJNA NAČELA DELOVANJA

  • Dostopnost - za vse ciljne skupine odraslih, ob upoštevanju enakih možnosti in enake dostopnosti vsem,
  • Brezplačnost – za spodbujanje odraslih za vključevanje odraslih v izobraževane in učenje zagotavljamo tudi informiranje in svetovanje kot brezplačno dejavnost,
  • Prostovoljnost – izhodišče dela v informativno – svetovalnem procesu je prostovoljna odločitev odraslega, da izrabi takšno obliko pomoči,
  • Usmerjenost k stranki - po tem načelu uveljavljamo  » odprti » model svetovanja in spodbujamo svetovance k dejavni vlogi v svetovanem procesu,
  • Nepristranskost – vloga svetovalca je objektivna, njegova presoja strokovna in izhaja iz posameznikovega položaja in upoštevanja vseh okoliščin,
  • Zaupnost – svetovancem zagotavljamo tajnost podatkov

 

PRED VKLJUČITVIJO V IZOBRAŽEVANJE

  • Ugotavljanje posameznikovih potreb po izobraževanju in učenju,
  • Ugotavljanje njegovih značilnosti, ki pomembno vplivajo na izobraževanje in učenje,
  • Spoznavanje značilnosti njegove dotedanje izobraževalne poti,
  • Spoznavanje in analiziranje možnosti in zmožnosti posameznika za izobraževanje in učenje,
  • Seznanjanje posameznika z izobraževalnimi možnostmi (predstavitev programskih možnosti, izvajalcev, poteka izobraževanja, pogojev za vpis)
  • Predstavitev rezultatov izobraževanja, koristi za posameznika

Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta za posameznika ali skupino.

MED IZOBRAŽEVANJEM

  • seznanjanje s tehnikami in strategijami učenja,
  • seznanjanje s stili učenja,
  • seznanjanje z možnostmi odpravljanja učnih težav in ovir za izobraževanje,
  • pomoč pri načrtovanju in organiziranju izobraževanja in učenja,
  • seznanjanje z načini spremljanja in vrednotenja učnih dosežkov.

Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta in tudi pri sprotnem vrednotenju izobraževanja.

OB ZAKLJUČKU IZOBRAŽEVANJA

  • Ovrednotenje doseženega v procesu izobraževanja in učenja
  • Vpliv pridobljenega znanja na delovno življenje
  • Vpliv pridobljenega znanja na osebno življenje (družina, sorodniki, prijatelji…)
  • Pogovor o nadaljnjem izobraževanju in učenju – motiviranje in spodbuda za vseživljenjsko učenje

 

ISIO aktivnosti:

Projekti

Aktualne informacije